Eilen (11.10.2017) kokoontui Kuopiossa Savon koulutuskuntayhtymän yhtymävaltuusto (nimihirviö, tiedän). Toimin kyseisessä valtuustossa ainoana Perussuomalaisten valtuutettuna koko maakunnasta. Koska Kuopion kaupunki on suurin omistaja koulutuskuntayhtymässä, käytän 12,5 ääntä 98,33 äänestä. On ilo päästä vaikuttamaan erityisesti ammatilliseen opetukseen Savossa ja Kuopiossa. Maakuntamme kaipaa osaavaa työvoimaa ja ammattiosaajista on jo tällä hetkellä pulaa. Kannustankin nuoria ja varttuneempia savolaisia … Jatka artikkelin Amisten ja oppimisen asialla lukemista