Ensimmäinen valtuuston kokous – Samuli Voutila


Ensimmäinen valtuuston kokous

Pidimme eilen ensimmäisen kaupunginvaltuuston kokouksen. Esityslistalla oli lähinnä valtuuston järjestäytyminen ja luottamuspaikkojen vahvistaminen puolueiden neuvottelujen pohjalta. Lisäksi keskustelimme muutamasta valtuustoaloitteesta, erityisesti 65-vuotta kansaneläkettä saavien maksuttomista liikuntapalveluista. Palaan siihen myöhemmin tässä kirjoituksessa. Luottamuspaikat menivät kuten puolueet olivat sopineet. Omalta osaltani Aluepelastuslautakunta vaihtui joukkoliikennelautakuntaan aivan viime hetkillä. Syynä tähän oli erään puolueen irtaantuminen sovitusta. Olisimme toki voineet … Jatka artikkelin Ensimmäinen valtuuston kokous lukemista

Kopioi ja liitä tämä koodi WordPress-sivustollesi luodaksesi upotteen

Kopioi ja liitä tämä koodi sivustollesi luodaksesi upotteen

Samuli Voutila