Kuka puolustaisi setämiestä? – Samuli Voutila


Kuka puolustaisi setämiestä?

Identiteettipolitiikka on nyt Pop. Näkeehän sen yhteiskunnallisesta keskustelusta, kirjoituksista ja vaikka tämän blogin otsikosta. Setämies on vihervasemmiston lanseeraama termi valkoihoisille keski-ikäisille miehille, joiden “syy” ja “vika” maailman ongelmat ovat. Oikeasti ei ole, mutta näin totuuden jälkeisessä maailmassa voi sanoa mitä haluaa.  Vihervasemmistolainen hallitus on tuonut nyt identiteettipolitiikan myös perheisiin. Jatkossa äidit eivät ole äitejä vaan “synnyttäjiä”. Isät … Jatka artikkelin Kuka puolustaisi setämiestä? lukemista

Kopioi ja liitä tämä koodi WordPress-sivustollesi luodaksesi upotteen

Kopioi ja liitä tämä koodi sivustollesi luodaksesi upotteen

Samuli Voutila