Kaupungin autopaikkapolitiikka puhututtaa. Lopputalvesta keskustan pysäköintimaksujen korotus herätti hämmästystä ja kummastusta asukkaista paikallisiin yrittäjiin. Onneksi kaupunki heräsi asukkaittensa huoleen ja muutti päätöstä edes hieman inhimillisempään suuntaan. Vetovoimaiseen keskustaan tulee pystyä pysäköimään. Muutama viikko sitten (3.5.2018) myös Savon Sanomissa heräsi aiheelliseesti Puijonlaakson asukkaiden huoli pysäköinnistä asuinalueellaan. Kaupunki on alustavissa suunnitelmissa vähentämässä autopaikkojen määrää tulevissa kaavoissa ja … Jatka artikkelin Kuopio tarvitsee autopaikkoja lukemista