Suomessa ei täysi-ikäinen ihminen saa ostaa vapaasti alkoholia. Ei ainakaan netin kautta. Helsingin Sanomat uutisoi tänään (17.10.17), että virkamiesten linjaus alkoholin etäostamisesta ulkomailta on ehkä lain vastainen. Jutussa haastateltiin lakimies Petteri Snelliä, joka tunnetaan myös autoverojuristina. Virkamiesten linjaukset alkoholipolitiikassa ovat täysin absurdeja. Suomi on osa Euroopan talousaluetta, jossa tavarat liikkuvat vapaasti. Mikäli olen ymmärtänyt oikein, … Jatka artikkelin Antaa viinan virrata lukemista