Luottamuksellanne minut valittiin sunnuntaina Kuopion kaupunginvaltuustoon. Sain 409 ääntä ja pääsin ensikertalaisena valtuustoon. Kiitos siis teille kaikille! Tulen olemaan luottamuksenne arvoinen. Kuopio ja kuopiolaiset ensin. Nyt kun vaaleista on muutama päivä, olen kerennyt hieman miettimään sekä skaalaamaan omia tuntemuksiani niihin liittyen. Henkilökohtaisesta vaalimenestyksestä olen iloinen ja nöyrä. Valtakunnallisesta kannatuksestamme olen pettynyt, mutta uskon että tulemme … Jatka artikkelin Kiitos äänestäjilleni lukemista