Vuoden 2017 satoa valtuustossa – Samuli Voutila


Vuoden 2017 satoa valtuustossa

Tämän vuoden viimeinen valtuuston kokous oli maanantaina 18.12.2017. Valitsimme yksimielisesti uudeksi kaupunginjohtajaksi Jarmo Pirhosen ja hyväksyimme vuoden 2018 budjetin äänestysten kautta. Kuten aikaisemmin kerroin, esitin säästöjä alijäämäiseen budjettiimme ja lisärahoja mm. lähiliikuntapaikkoihin. Valitettavasti ne eivät menneet läpi valtuustossa. Tällä oltaisiin saatu taitettua lähes 2 miljoonaa euroa budjettimme alijäämästä. Vuonna 2018 lisävelkaa syntyy 12,4 miljoonaa euroa. Kulunut puoli vuotta valtuustossa … Jatka artikkelin Vuoden 2017 satoa valtuustossa lukemista

Kopioi ja liitä tämä koodi WordPress-sivustollesi luodaksesi upotteen

Kopioi ja liitä tämä koodi sivustollesi luodaksesi upotteen


Samuli Voutila