Suomi on muuttunut. Sisäinen yhteinäisyytemme ja arvomaailmamme ovat muuttuneet. Emme koe olevamme enää “me”, vaan pitkään jatkuneen kulttuurimarxismin voittokulku on pehmittänyt meitä, ja siihen sekoitettu arvoliberalismi on muuttanut ajattelumalliamme entistä yksilökeskeisemmäksi. Enää ei ole vastuuta, on vain oikeuksia. Yksilön tunnetaso on noussut keskinäisen kunnioittamisen edelle. Nykyisin ajattelu lähtee siitä, että jos yksilö kokee tuntevansa jotain, … Jatka artikkelin Yksilökeskeisyyttä hinnalla millä hyvänsä? lukemista