Tämä viikko vierähti kokonaisuudessaan mukavasti kotona Kuopiossa. Maanantaina pidimme valtuustoryhmän ja paikallisyhdistyksen kokouksen, jossa ryhmämme järjestäytyi uudelleen. Valitsimme Siniseen tulevaisuuteen loikanneen Kimmo Kivelän tilalle Minna Reijosen valtuustoryhmämme puheenjohtajaksi. Itse sain luottamuksen jatkaa ryhmämme varapuheenjohtajana. Tiistaina edustin ryhmäämme kaupunginhallituksen asettamassa ohjaustyöryhmässä. Ryhmän tarkoituksena on asettaa raamit ja valvoa uuden kaupunginjohtajamme rekryä. Koska kokouksen sisältö ja keskustelut … Jatka artikkelin Kuntapolitiikan viikko lukemista